Friday, September 11, 2009

Luka Luka Ramadhan

Nasi beriani kambing, cendol, roti pita ayam, murtabak singapore, karipap tapak kaki, soya panas, terawih 2 rakaat, buka jam 7.13. kompiter, ceting dengan makwe, main menatang fesbuk, mata berat macam ada peti ais atas kelopak, badan penat macam lari 44.7KM, jiwa kosong, akal tak licik, hati tak berapa nak tenang, makwe macam nak lari, hanset berkredit 38 sen, kipas kelajuan nombor 5 tapi perlahan macam kelajuan 0.5, anjing menyalak, bulan tak berapa nak nampak, jiran main mercun macam esok pagi beraya.

Cilakak! susah benar nak tidur. Gua punya la aim nak mimpi sedap² ini malam. Ini belum masuk kes kes bersabit lain. Tak bangun sahur contohnya. Nanti siapa nak tolong puasa untuk gua esok? Risau juga gua.

8 comments:

reverie said...

Semua ni baru lah 'feel' ramadhan.

haha. Selamat berpuasa brader!

sharamli said...

ceit..2 rakaat je...

darab sepul0h?

jo said...

banyak betul dugaan...

Gaun Putih said...

lenkali lu kira kambing mcm mr bean tu. sure pastu lu buleh lelap. hahaha.

*thanx bro. brg tu br je sampai pg td. :)

macha_sezs said...

dah siang tu lu pulun tido sampai berbuka sape suruh!

♣haNie♣ said...

bwk2 ler bertadarus..

:P

HazirahMahadzir said...

gua baru nak pass baton mintak lu tolong puasa bagi pihak gua.
lu kan lebih intifada dari gua.
:))

alif-mikail said...

cis... kasi tahu la kalu tak mo puasa.. aparaaaaaaa