Friday, December 11, 2009

Hasil Nukilan Gua.

Gua sekarang macam gigih menulis puisi² hati, lirik² serta "quote²" dalam bahasa kebangsaan juga bahasa penjajah. Gua taknak kemaskini disini. Gua tulis dalam buku latihan sekolah tu, gua simpan dalam laci saja. Gua harap bila gua meninggal ke esok lusa, hasil² nukilan gua menjadi rebutan. Macam mana hasil² arwah Yasmin Ahmad. Untung² buleh juga buat bayau hutang yang gua tinggalkan sebab gua tahu, mende alah PTPTN tu sampai ke kubur dia hantau surat hutang. heh! Rebutan, rebutan juga. Gua taknak rebutan tahap agung², runcit² saja. Jangan berebut rebut sampai pergi persembahkan 7 ekor ayam golek, pulut kuning, kentang mekdonal, serta beberapa jenis buah buahan import yang sedap² menelan. Anggur yang RM16 sekilo contohnya. Amalan syirik tu saudara saudari! heh!

8 comments:

jo said...

wah...lu tengah bercinta ke?
hahahaha....

♣ haNie ♣ said...

hahahaha komen jo!
tp btullah..wa musykil nih..
sjk bila lu hati taman??

lotikus disarimankan said...

kangen bangat sama lou punya nukilan
emang nya,lou sudah tangkap cintan sama cewek2 di sana ya
gua mau kirim cowok2 gantang

macha_sezs said...

peh lu DD,

dah ada awek indon!

mat mimpi said...

aku ada belajar bahasa holland! dia mai beli tiket kat aku

Tak Lawak said...

Hati sedang berbunga ni..kehkeh

pisey said...

laci tu tak kunci kan?
malam kang gua datang ambil.

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih