Tuesday, March 16, 2010

Gua Ketawa, Keh Keh Keh!

Semalam,
gua sengih,
sengih secara turbo
heh!

11 comments:

jo said...

dah kaya ke weh?

Darab Dua said...

duit tu hanya dunia. buat gua sengih sbb duit. buat lenguh pipi saja. haha~

weh, mizuno dh dapat?

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

dah kawen ke weh?

Darab Dua said...

cilakak! belum weh. kawen kalu gua kompem jemput lu orang. buat kenduri 7 ari 7 malam. keh keh keh!

LYS said...

lu sengih la secara ape pun.. bukan wa nampak! heh!

missy said...

last lu update, sebulan lepas. sekali update, ini je??

hehehe :)

Liliyuli said...

ape tu? =P

jo said...

dah.
semalam lu pos hari ni gua dapat.
gua harap bila pakai nanti, takde la gua mimpikan lu.

nuyuljana said...

update sebulan sekali.

empat kerat baris je?

heh!

Darab Dua said...

makcik,
lu buat2 nampak la weh.

GSP,
aaaahh.. gua bukan reti menulis mcm lu. ni pun gua pk 1 bulan br idea mari. haha~

lily,
ade le.. rahsia gua.

joyah,
bagus le kalu dh dapat. lu mimpi gua jadi otromen ok apa?

nuyu,
lu ingat internet skang murah ke? tak buleh tulis byk2.

uMi aishah said...

itu 'semalam'
skrg sila update utk hari 'ini' punya smiley