Saturday, March 19, 2011

menikah!

Tanggal hari ni abang gua menikah. Acara menikah yang belah rumah gua. Yang belah rumah orang rumah dia minggu lepas. Menurut cerita mok gua. Buleh tahan king juga abang gua. Sekali lafaz saja. Tapi gua syak dah prektis 2 3 minggu juga tuh.

Jadi secara automatik dia, gua telah terlepas acara kenduri rumah gua sendiri. Cilakak! semua salah boss gua. Susoh sangat nak kasi cuti. Gua mintak cuti sebulan saja. Bukan 5 bulan. Gua mendoakan abang gua berbahagia sampai bila bila lah orang kabor. Harapnya abang gua tidak berkecil hati dan sudi datang kenduri gua dekat Russia nanti.

Bagi kontrak running santan, basuh pinggan mangkuk, cat rumah serta beberapa kontrak buruh kasar tu gua tak berapa pasti siapa yang hendel. Buleh berurat juga lengan nak hendel bab kenduri ni. Gua yakin! Kalu pesen kayo upah katering tu lain sikit jadi dia. heh!

Lagi 1 gua titikberatkan, gua harap abang gua tidak terjebak dengan ritual menjemput budak2 shuffle datang bershuffle depan dia waktu kenduri. Tak kena acara sunggoh weh! kalu ong bak dengan bersilat tuh in juga. Apa gila pekena shuffle woii! Pakai pula baju tebal macam musim salju. Cilakak betul!

7 comments:

poyotito's said...

gua juga harap abang lu tak buat kerja gila gitu gaya. kalu tidak gua takkan teragak agak buat laporan polis

sharamli said...

pesen taksabar nak kawen memang sekali lafaz je k0t

Darkk said...

Baru sedar, plan kita nak berlanggau bahu kat jepun di bulan March tak jadi.

Berdoa untuk Jepun.

FarhanaLicious said...

hahaha. tau takpa. buat malu ja la panggil dak shuffle tu. mengarut betul.

Fadh said...

lu plak jangan ngabor ke abg lu jer...siap2 lu yg panggil bdak shuffle mase lu nikoh nanti

h a n i e said...

kalau DD yg kawen..dia panggil Bboy kot.. kahkahkah..

Darab Dua said...

@poyo gua harap mcm tu juga. buat kalu mmg gua santau. kah kahkah

@sharamli pesen solid org kabor.

@dark haa.. mujur, tapi tak mujur mana gua burn nzd450 + 30000 yen. lu nak ganti?

@farhana lu nnt jangan buat juga wehh!

@fadh gua tak buat wehh.. klu bini gua mengidam skali pun gua tak buat juga

@hanie lu ni tahu tahu saja rencana gua. kah kah kah!