Wednesday, June 8, 2011

Sikit Sikit

Walaupun suhu diluar sana adalah 3 darjah celcius, saya tetap mandi pada jam 5.30 pagi sebelum ke tempat kerja. Berbeda betul dari rakan sekerja dan rakan serumah saya. Mereka mandi dua hari sekali. Ada sesetengah kes, tiga hari sekali. Peh! lain macam juga gaya hidup orang putih, jepun serta brazil ni. Jadi secara tidak langsung, saya adalah "MandiMan" di pekan Queenstown. kah kah kah!

Jadi mende yang sikit sikit dekat tajuk gua tuh? aaahh.. mungkin update sikit sikit gua rasa!

2 comments:

hanie said...

tapi wa pulak yang rasa sikitttt sikiiittt lagi nak kirim paranawei pakai twitter dekat lu..

Darab Dua said...

lu knal ong bak kan? haa.. tak kenal kalu tgk cerita ong bak. tgk kongsi pun kira ok dah! org ong bak kabor "paranawei mene budok tuh boh! tok leh cari makey" ada paham? kap kum kappp!!