Wednesday, August 17, 2011

Puasa ke 17

Rasa lah ketupat ini, dengan rendangnya sekali,
sudilah rasa kuihku, pilih lah yang mana satu.!

Sumpah gua nak ban radio malaysia sampai raya ke 7. Sapa nak belanja gua tiket balik kampung. InsyaAllah dapat pahala kalu lu belanja gua. ha ha!

6 comments:

apei said...

gua tengah sibuk belek2 baju raya anak ni sambil tangan pegang serunding sama lemang. nak buat berbuka petang ni. lain mcm happeningnyer kat sini. Gua update secara live dari Jalan Tunku Abdul Rahman.

@tune® said...

hihihi...
pahala gua tu lu ambik la...
gua xmo pahala yg sebegitu rupe dr lu...

♫di hari raya...terkenang daku kepada si dia...♪

sila sambung!

lotikus disarimankan said...

hahahahak bro.apa lagi..cepatlah buat kiriman salam dengdang perantauan di akhbar..

hanie said...

*cari bideo lagu raya paling molek dekat yutiub untuk lu*

fatt said...

belilah tiket balik raya thn depan...tgh murah tu wei

Darab Dua said...

@apei lu nak kena pukul? ha ha!

@atune lu ni, dengan gua berkira, kira sedekah la tuh. amcam?

@lotikus gua ni pemalu orangnya. ha ha!

@hanie maka demam lah lu raya nanti. ha ha!

@fatt beli kan, xdpt cuti lama, bazir je nnt.