Thursday, May 14, 2009

Kejadian 13 Mei. Ramai² Pakat Debor Tak Tentu Hala. Ada Sesetengah Kes Sampai Ambil MC. Padahal Nak Keluar Pergi Jumpa Makwe Nombor 2 Dekat Mekdonal

"Tapau weh!" gua mengajak member gua menapau makan tengah hari, sambil tu tangan belah kanan gua sedap menekan spray pewangi ketiak. Gua sembur belah kiri. Apa gila pegang belah kanan gua nak sembur ketiak belah kanan. Lain macam weh!

"Tak buleh la. gua nak duduk dalam rumah." jawab teman gua bersahaja.

"Apahal pulak?" Tanya gua dengan nada sedikit hangin. Gua nak syak puasa sunat dah. Tapi teman gua pesen puasa tak sunat pun putus².

"Hari ni 13 mei. Gua debor nak keluar. Lu tolong tapau buleh?" Terang member gua.

macam celaka! Tiba² saja gua rasa nak belanja member gua kipas siling!

11 comments:

af [ R ] ed said...

dier nk suh korang kuar rumah, dier nk wat projek kot. ha ha

bokbon said...

kipas meja pun banyak ni, suruh dia datang sini gua nak belanja lebih kurang.

@tune® said...

ala..tembak jer la die..die bangsa lain ke??biar die tau sejarah hari ni..

alif-mikail said...

tapau kipas siling 2 ..

PenagihAyamGoreng said...

tenang..tenang..tak ada ape pun yg berlaku...

mrblind said...

malam ni mcd..3pagi..gua tunggu..

macha_sezs said...

setiap taun ke die selebret 13mei?

hahaha

jo said...

sedapnye dapat pakwe belanja mekdonel....

Fadh said...

ha ha ha gua syak lu yang debor, bro he he he

paiseh said...

yg lu nak berpatner2 lak apekes?? lu takut jugak??

apakah said...

hahha..
besh gk pekene kt mekdonel..
dpt ngeteh kt si2 lg besh..