Tuesday, July 7, 2009

Kemaskini Pantas Dari Borneo


Baru gua tahu, nak menyelamatkan orang lemas pada kedalaman 600 meter ni bukan kerja main². Cilakak! abis air laut masuk dalam telinga gua. Tapi makwe rusia punya pasal gua sanggup bertarung nyawa. Ni belum tambah kes jerung² pesen telan orang macam dalam TV tu. Asyik berkeliaran sekeliling gua saja.

12 comments:

StingRay said...

kalau kentut dari paras 600 meter dalam...best tak?..


ke kentut tu tak nak kuar.

ha ha ha

Hidemichi said...

makwe rusia tu belum tentu cun...berat berapa kilo?

StingRay said...

dah macam memerang aku tgk ko ni.

mengkuang said...

d pulau mana ni?

@tune® said...

panas ke??
sepanas gadis panas di sana?

paiseh said...

best tak bertumbuk ngan jerung?

jo said...

jerung ada selera pulak nak makan lu? haha...

sambalgesekanaknogori said...

amboi aih...makwe rusia punya pasal...jerung betul ke?ke manusia berlagak jerung?hee....

FarhanaLicious said...

da macam duyung lelaki je gua tengok. heheh!

tasikmerah said...

awek tu ada kasi no talipon tak?

:p

~ShiMa~ said...

haha..lain kali kasi tampar makwe Rusia tu...bese tak reti brenang..nak brenang gak...

BudAk hijAu said...

giler lah...
awek rusia cepat..
cuba awek org asli tengok!