Saturday, January 16, 2010

Orang Putih Kabor "Back To The Future"


kejuruteraan masa dan kejuruteraan kereta api

Gua pun tak reti nak kabor mende dah. Gua pun tak pasti sebab apa scene² macam ni berlaku. Gua malas nak tuduh yang bukan². Pemandu keretapi pergi main dam haji dekat kedai kopi tok ayah contohnya. Takpun juruteknik kereta api lupa nak bubuh minyak kereta api. Orang dadah pun buleh disalahkan juga dalam sesetengah kes. Curi besi rel. Macam mana kereta api nak lalu. Cilakak! Nasib baik ada makwe² pejabat sedap² mata memandang itu jam. Sejuk sikit hati gua. Tunggu 4 jam gua rasa macam tunggu 4 minit saja. heh!

5 comments:

jo said...

peh! boleh kasi hati mendidih jugak kalu gua. lainlah kalu ada pakwe jambu disekitar bulih buat cuci mata..

cikhajar said...

hahahaha komuter komuter.. tatau nak kabo mende dah.. mmg tak pernah berubah....

H.A.N.I.E said...

bkn lg mendidih hati ni..cenderung nk mengamuk pn ye kalo kena tunggu 4 jam. nasib baik wa penyabar. :P

FarhanaLicious said...

gua masuk geng jo.

fndrocka said...

yang lu tunggu sampai 4 jam watper...pi mkn2...jalan2 pun smepat kat kl sentral tu