Thursday, October 21, 2010

Sedap Di Mata Belum Tentu Sedap Di Hati

Memang solid habis bila celik mata saja lihat permandangan macam ni. Balik kerja tengok permandangan ni juga, main fesbuk pun berlatar belakangkan permandangan ni juga. Sungguh mari lah orang kabor. Tapi permandangan permandangan juga, gua tetap rindukan nasi dagang, nasi kerabu, sate berkuahkan kacang,nasi lemak yang nasi dia ada aroma pandan. Peh! macam macam lagi sampi gua tak buleh nak pikir. Tiap tiap hari spageti mana buleh handle. heh!

12 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

pehhh cantek gile view...

cikhajar said...

subhanallah.. kalo dpt makan nasik lemak ayam berempah kt tepi tingkap ni,ditambah plak dgn teh tarik berbuih pekat likat.. sedapppppnyerrrrrrrr

macha_sezs said...

ape cerita nak mengIslamkan pope itu hari?

ke laut la weh!
kah kah kah.

h a n i e said...

besok kalau wa up entry bergambar pasal makanan2 dlm kepala otak lu tu...bernas jugak..hahahahhaah!

lotikus disarimankan said...

chanteknya!!!
terbaik ahhh viewww

Liliyuli said...

sedap betul nasi lemak ni...nyum nyum..hohoho

aleen aiden said...

nasik kerabu memg mengancam.slrrppp!

Darab Dua said...

arabela,
mmg cuntek. tp kalu ada nasi kerbau lagi sedak dok?

cik hajar,
hoiii.. ayam berempah. ini buat gua makin kecur tak tentu hala nih.

macha,
lu ingat senang ke? pope ni bukan buleh pancing pakai lolipop. heh!

hanie,
haa..peel mcm ni buat gua nak santau orang. heh!

lotikus,
cantek kalu lu mari le sini, tapau gua nasi dagang 15 bungkus.

lilylulu,
nak kena pang dok? keh keh keh!

aleen,
sedak saja tak jadi.

cikhajar said...

kalo nak pape ckp laa... kasik alamat dgn duetnyer skali.. bulih wa pos via air asia...kih kih kih

l.i.f.e said...

woahhh...nice scenery. kat mana ni?

l.i.f.e said...

woahhh...nice scenery. kat mana ni?

mizzwanix said...

hahah view nie mg bakar aku dop?sponser so tiket pls :p