Monday, October 18, 2010

Gua Syak Mimpi Mimpi Macam Ni Tak Buleh Nak Buat Main Sangat

Cilakak! Baru sekejap tadi gua mimpi gua mati. Susah juga mati rupanya. Gua ingat mimpi mimpi macam ni tak buleh bawak main. Tapi sebab mata gua lebih cenderung untuk tido, gua jadi tak berapa nak ambik port sangat."mimpi ni mainan tido saja" getus hati gua.

Tapi apahal pun sebelum gua tutup mata terus, indah juga kalu gua dapat tengok orang tua gua dulu. Dapat menjalankan ibadah bekpeking ke Perth, Bali serta China. Kenapa 3 tempat ni jadi pilihan gua? Sebab dulu ada makwe bekpeking janji dengan gua nak pergi ini tempat, tapi rupanya dia kencing gua. Cilakak betul. Tak rock langsung kena kencing dengan makwe.

Peh, dah 6.01 pagi waktu tempatan rupanya. Gua memang kena pegi tabligh pak cik John, Alex, Andrew, mak cik Helen serta beberapa jiran tetangga ni. Liat benar deme nih nak subuh. Keh keh keh!


*tak sedap rupanya tulis belog pakai talifon mudah alih ni. Gua syak sedap.

7 comments:

cikhajar said...

chehh taip blog pon sekali tak sekala lagi mau komplen sedap laa tak sedap laa.. sila update selalu

Darab Dua said...

Harga internet gua nzd30/RM75 untuk 512MB. Kuota 512 ni gua mmg buat jenguk gambar2 makwe dekat fesbuk. Heh!Mahal weh, kira bertuah benar gua dpt hapdet sebulan sekali. Keh keh keh

J. Abdullah said...

gua like cikhajar's komen 20000x.

perth tak best. pergi melbourne sana.

lotikus disarimankan said...

bro derab dua
bro dekat mana?dalam mesia ke luar mesia?

Darab Dua said...

j. abdullah
melben land of migrant. perth layan. see perth tru the local eyes omputih kabor. br sedap

lotikus kucing,
gua dekat luar malaysia dah masuk 7 purnama dah. haih. lu tak konsen gua langsung. kecik hati gua ini macam!

uMi aishah said...

cilakak lu weh,ngungkit kesah dolu2 ekeke~
jom r skali lagik plan gi china!!! gua pasrah betul ape yg jadi itu hari,punah impian nk jejak china ngn lu org

cikhajar said...

alaaaa drpd layan gambo awek baik lu merapu dlm blog.. ada gak pekdahnyer.. lu kan kaya.. takat nz30 tuh celah lubang idung je kan??