Saturday, May 7, 2011

Menulis Dan Mimpi

Dalam 3 4 hari ini aku banyak menulis, tapi sayang bukan menulis dekat sini. Aku menulis dalam hati aku sendiri dan berkongsi dengan diri aku sendiri. Aku jadi hilang minat nak berkongsi. Mungkin sebab hati aku makin batu. Ya, mengingatkan mende mende lama buat hati aku makin kental.

Semalam aku mimpi berlari dekat tembok besar China. Cuaca sungguh cantik pada hari itu dan aku berlari sorang sorang. Ya, mimpi hanya mainan tidur. Hanya mainan tidur dan tak lebih dari itu. Kalau aku tak berada di New Zealand pada May tahun lepas, mungkin aku berada di China terkontang kanting sendiri. fuh!

5 comments:

hani said...

mungkin jgk wa tak panggil lu DD..wa panggil lu Wong..ke Chan?

kehkehkeh

mart gee said...

bai..kadang2 mimpi tu petunjuk bai.. salam dari Malaysia. ( mcm raya dak?)

Darab Dua said...

@hani gua nak lu panggil gua lim bun tat!

@mak ji yaa.. tepat skali ji. mana tahu gua tercampak ke jipun kan? haha

uMi aishah said...

china??? hmmm abes burn tiket gua sama tika itu. smpai ari ni gua kecewa :(

Darab Dua said...

ye beb! sampai hari ni gua pun kaciwa. tiket yg pergi dia refund, tp tatau la tuan beli tiket tu kasi balik ke tak duit kt lu. kt gua dia tak kasi.