Thursday, May 5, 2011

Obesiti

Gua malas cerita pasal obesiti negara Najib Razak tuh. Ntah mende akal menteri ni gua tak paham sungguh. Cuba lu orang tengok timbalan menteri kesihatan negara Najib Razak tu. Lain macam dia punya obesiti wehh. Ni kita nak salahkan nasi mende ni? Nasi kandar ke nasi beriani ke nasi arab?

Lu tengok mende kat atas tuh? haa.. ini betul punya obesiti. Cilakak! makan tido, makan tido. Ada sesetengah kes sampai berdengkur. Mende woi kucing pun nak berdengkur. Nasib baik lu ni bukan gua yang tanggung, kalu tak memang dah lama lu makan pasir. Tengokkan gaya tidur memang gaya mintak kena simbah asid saja. Gua kerja punya susah sampai tak kenal siang malam untuk sesuap nasi, dia buleh rilek macam ni saja.

Lupa gua nak kabor, mende atas ni ada fesbuk. Amcam? IT dak kucing yang dekat rumah gua ni?

5 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

bab obes ni wa terase woi

Linglung said...

canggih lu punya kucing..

hani said...

wa harap kucin tu tak buang asid dia ke kain baju lu..kahkahkah!

kemang~ said...

ni moss eh?

*salam kenal*

Darab Dua said...

haa.. pandai lu. gua tahu mende ni sedikit femes sejak kebelakangan ni.