Friday, October 21, 2011

Kejuruteraan Kedoktoran

Semalam gua pergi jumpa doktor physiotherapy. Temu janji jam 1.20 petang. Jam 1.10 petang gua dah terpacak dekat kaunter pusat physiotherapy. Akak kaunter tu dah naik kenal muka gua. Apa kes minggu pertama kejadian jatuh tergolek dari scene snowboard tu gua terjah pusat physiotherapy sampai 3 kali. Nasib baik mak cik kaunter ni solid orangnya, nampak gua nak masuk terus dia datang buka pintu.

Semalam gua dapat doktor baru, Nicole namanya. Peh, memang madu sipi sipi orang dalam Grey Anathomy wajahnya. Doktor yang jaga gua sebelum ni Hannah namanya. Hannah kabor dekat gua dia nak pergi bercuti ke Pilipina 3 minggu. Peh! kemain lagi. Gua promosi juga Negara najip secara runcit runcit. Tapi dia kabor lain kali ada masa dia terjah.

Mengikut kejuruteraan kedoktoran Nicole, pekembangan runcit runcit berlaku ke atas bahu gua. Gua dah buleh gerak sikit sikit. Tapi, fuh.. kekuatan tu takda lagi. Memang betul buat gua down. Banyak projek gua nak jalan di musim panas nanti. Projek basikal, projek kayak, projek terjun terjunan, mendaki dan kepelbagaian lagi. Projek suit2 makwe pun tak menjadi bila dah macam ni. haish!

Kecederaan ni bukanlah kecederaan runcit runcit. MC gua sampai 3 minggu pun bukanlah MC yang runcit runcit. MC dekat niu zilen ni bukan buleh gaji. Boleh membawa ke isu Bangkrap. Peh!

2 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

deyymmmm..wa baca projek terjun bangunan kat ayat "projek terjun terjunan"

Darab Dua said...

parah! banyak mkn tuti fruti mcm ni jdnya. membaca pun dah tak berapa reti. kah kah kah!