Sunday, December 18, 2011

Tiada Tajuk

Facebook, Twitter, Blog. Dari 3 mende ni lah aku kenal dan jumpa macam macam jenis umat manusia. Dari budak sekolah sampai ke pak cik pak cik. Dari orang kebiasaan sampai ke orang berpangkat Tan Sri. Dari 3 medium ni juga aku tahu perihal perihal agama, berita tanah air dan sihat sakit orang tua dekat kampung.

Tapi sedar tak sedar dari sini juga orang kenal aku. Tido bangun aku, sihat sakit aku, mana aku pergi, apa aku buat, apa aku makan. Mana yang selesa tu gelak, mana yang menyampah tu kutuk. Terima kasih dekat semua lu orang yang komen dekat blog, mention kt twitter, tag, komen dan like dekat facebook.

Masa sudah tiba, remember not only to say the right thing in the right place, but far more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting moment.

Assalamualaikum.

5 comments:

hanie said...

syahdu lain macam lu kali nih.. wa moskel jugak nih..


lu ok ke dok?

foxychain said...

Waalaikumussalam. Lepas ni experience Google+ pula
And u forgot one. 4square! The real commitment =)
Take care

FarhanaLicious said...

nape gua rasa lu serius lain macam je ni.

Khaleeqa Idrus said...

Tahu tak macam mana gua cari lu punya Twitter? Gua google, bro. Haha :D Gua taip, "Twitter - http://www.darabdua.blogspot.com" :D

Ahh, terima kasih Google! (:

Fadh Rahman said...

apasal gua caru FB xjumpe2 nie...lu nyorok ke apa nie weh?