Thursday, October 30, 2008

Gua Terjebak Dengan Industri Tag Mengetag Pulak

Tadi gua baru dressing nak pegi kedai gunting rambut. Tapi sebelum keluar sempat lagi gua menyinggah depan kompiter. Memang betul bahaya punya penyakit blog ni. Asal nak pegi mana² mesti kena singgah depan kompiter. Gua tahu, ada sesetengah kes tuh, tengah cirit tahan berak pon nyempat singgah blog. heh! Ini gua syak dah masuk kes parah benar. Ini lagi satu hal, gua bukak tengok laman titikfarahtitik, tiba² gua nampak nama gua tertera dilaman itu. Gua kena Tag bai! Ini gua dengan rela hati mengerjakan kontrak tag yang beliau serah kat gua tanpa ada memorandum persefahaman. Kan tangguh nanti ade yang mula tak puas hati hantar santau angin, tak pn merusuh tak tentu hala. Paling ringan pon mengata ikut komen nanti. haha!

Ni syarat je. kalau nak licik boleh saja. heh! :

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this


Nih gambau gua. Sebelum keluar beberapa bulan lalu.

Sembang banyak tak guna. Turn gua pulak, Gua nak tag semua yang dekat Slot "Gua Tengok". Yang tepi belah kanan lu orang nih. Nampak ke idak? hah! Tamak tak gua?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Cilakak! Dah ramai yang merusuh rupanya. Gua baru balik nih! Nah! amik nih. Gua kasi yang terbaru punya. Beberapa minit yang lalu. Titikfarahtitik tuh pekena dari tepi gua nak dari atas le camnih!




22 comments:

.farah. said...

haha..gile lah.gambau beberapa bln lepas.ini mane aci..haha..hadoiyai

Ojie said...

ahhh gambo lama watpe..belah blkg plk tu..ada beran lu upload la gambo lps gunting rambut tuh..

rahimin idris said...

woi, gua pun kena.

lu pakai wig ka?

hanis said...

koi kene buat gak ker...
koi amik gambar tgn jek buleh??

Qaseh.Darwisy said...

heheh..gamba 5 taun lepas aku syak..

Fadh said...

wei koi pun kena gak ke? nyesal koi link aok...tapi sblum gua jawab tag aok...koi nok bukti DNA yang gambor nie betul2 gambor awok...ntah2 gambor mat indon mane ambik dek aok pastu upload kat blog...ha ha ha

yanhashim said...

gila tak adil
gambar rambut je!
duh!

yanhashim said...

eh darabdua
dah tuka link
nanti tuka link kat hang punya
'gua tengok'
okey?

farhanaLicious said...

hahaha. macam rambut geng the beatles la. sempOi~

o-y-e-t-t said...

ahahahah...selamat wa takde kene...

DarabDua said...

.farah.,
gua dh update weh!

ojie,
lu kasi tgk sket terbaru punya.

rahimin,
gua tak pakai apa. tuh spesel tak syampu 6 bulan

hanis,
aok pon kene. jgn nk ngelat,
mana buleh! aok kena tarok gambau pasport!
heh!

Qaseh.Darwisy,
pose itu ari saja.

fadh,
ini true koi punya.
meh sini koi kasi DNA.

yan,
kasi tgk terbaru punya pulak.

farhanaliciuos,
member gua ckp macam helmet. cilakak!

o-y-e-t-t,
lu brani amik la kontrak ni oyet!
haha~

.farah. said...

wahahah..betol2 lu ni menyahut cabaran ye..bagus.pasni bole ngetag lu lg.haha.thanks weh. *rambot baru ke?? heheh

l.i.f.e said...

haihhhh..mcm2 pesen gambo kena tag ni. cenggelat gak kamu ye

cherrybomb said...

haha.kene jugok ko....beres no hal aku amek dari posisi sama.haha

cherrybomb said...

btw bru aku perase..mung mr rumah aku dengan berambut baru rupa-rupanya.muahahha.patut napok lain

o-y-e-t-t said...

ahahahahahahah.......kontrak anda disambung

ilazz said...

tgk dr atas tu, ada gak iras2 artis yg perasan femes.
Tapi aku lupa lak nama dia :P

~hihihi~

DarabDua said...

.farah.,
haa.. gua berani punya! saja nak kasi lu panas.
heh!

l.i.f.e,
gua tak ngelat dah hoi!

cherrybomb,
haha! buleh jah posisi samo.
lain? napok ilmiah sket ko berat ke style kutu berahak?

oyet,
bagus! kan lu tak smbung gua mengamuk!
heh!

ilaz,
artis perasan femes tuh sapa pulak?
lu jgn, kan timbul pitnah naya gua. tak pasal2 masuk mangga.
haha~

farhanaLicious said...

helmet? aha! ada gaya. caya lah~

mrblind said...

wa..rambut lu pesen gua jugak..tarik depan..tag lu nih..gua ingat lagi 2 bulan baru gua bikin..amacam..

Princess Azi said...

waa nak tgk mukeeee
hihi :D

.::c!kzUrA::. said...

aiyo...wabak ni pon da merebak kat cni ker?hurm...