Wednesday, December 17, 2008

Diciptanya Matahari Terbit Dari Ufuk Timur Dan Terbenam Di Ufuk Barat

Gua baru keluar dari hutan saja. Betis dengan lengan gua habis jadi huduh dek serangan pelbagai haiwan² hutan. Dari pacat membawa ke agas². Bukan main lagi deme tuh kenduri isap darah gua. Liar² benar haiwan di hutan.

************************

Tangan dengan kaki gua tengah gatal. Ni bukan gatal² macam kebiasaan gatal tu. Ni gatal yang lu sampai tak cukup tangan nak garu. Gua pakai tangan kiri garu kaki kiri, tangan kanan gua guna untuk garu kaki kanan gua. Dah tu apa medium gua nak pakai buat garu tangan kiri dan kanan gua? Tuh belum lagi medium untuk gua menaip. Ini pun gua curi² menaip.

22 comments:

sidra kamar aisa said...

lu try mesin cuci kereta auto, bayor seploh RM, oh! heaven.

darkk25 said...

lu upah amah indon la. suh garu kaki tangan lu

macha_sezs said...

demm..lambat siket je nak jadi orang 1st...
aku sokong darkk..
upah minah indon bai..
pastikan yg muka ade class beb..baru masyuk~~

o-y-e-t-t said...

kalu mcm tu jom kite ke spa...bole massage2 sikit....aku pun dah lama tak g spa nih...

KARKADEWA said...

abis lu punye idong mcm mane lu garu..??

bokbon said...

oih nyamuk? jangan chikungunya dah, haha..

@tune® said...

inchi!!
mereka bukan haiwan!!
mereka adalah serangga!!!

paiseh said...

ala.. lu sdiri pon gatal2 ngan aweqs kan.? kan.?

alif-mikail said...

bahaya oo caye dekat medium ni..

nanti kena ceramah dengan Ustaz Syed Sobri.. meleleh air mata aok.. sungguh ni..

medium tu kan ke bomoh! tu la.. aok.. dulu cikgu ngajor aok lompat pagor.. aaaa

aaa mende? tak berapa jelas pulak .. alalalalallaa

one love said...

wah, gatalnya kau!

:p

mrblind said...

ni lu lari dalam hutan apa cerita brader..lu lari dari ambil kontrak cuci perut lembu ke..cilakak lu..

antusabun said...

yang lu mengatal masuk utan nape? bukan susah nak ilang gatal gatal tu. masuk je washing machine..hehe

rahimin idris said...

woi, hutan mana ni? lu masuk pengakap ke????

apei budak kampung said...

bila plak lu join kadet remaja sekolah ni?

this.is.not.me said...

err..lu pandu puteri ye??
ahaha~
lu gesek la lat dinding yg agak2 kasar
takpun,sila pegi beli berus dawai.
nescaya anda bakal sembuh!
xD

cikin said...

eh puteri islam ade masuk hutan gak eh? hahaha.

bro, lu try guna berus toilet. kalau tak cukup, lu guna plak berus sawang. hahahhaaa..

Nuts@Kacc said...

haaa..tu la gatal masuk utan tak ajak gua,kan dah kene tulah..hahhha..tapikn kalau ikut petua yg gua belaja la..kalau gatal tahap gaban mcm tu..lu p je mandi kolam air panas sambil sental badan ngan berus dawai..hahaha.

ok ni gua serius ni...lu amik garam..selawat..kasi sapu la mana yang gatal tu..InsyaAllah...

sultan said...

eh... rakaman pengembaraan ko dalam hutan tu ada main kat discovery channel hujung mggu ni x...

mizzwanix said...

sdk nyo dio beronggeng sokmo..wak blk puteri bunian sore :p hahaha

liyana said...

ape kate garu ngan gigi lak..ekeke

.farah. said...

hah meh gua garukan pakai garfu

gua kt sni - tuka link www.farahohfarah.blogspot.com

DarabDua said...

sidra kamar aisa,
peh! mahu tinggal tulang saja gua nanti.

dark25,
menarik juga. lu nk blanja gua?

macha_sezs,
hah! muka sinetron kalu, tak jadi garu le.
haha~

oyet,
lu tak abis2 dengan spa.
blanja gua. bleh?

karkadewa,
lu tlg garu buleh?

paiseh,
itu gatal kategori lain weh!

alif-mikail,
cilakak! gua kena skolah plak.

one love,
mmg gua gatal ni!

mrblind,
tera lu teka weh!

antusabun,
gua pon tak tahu kenapa gua gatal nak masuk hutan.

rahimin,
hutan korbu gayong.
gua nk jadi orang asli pulak!

apei,
lama dah! tp tak dpt sijil lagi ape kes?

this.is.not.me,
menarik jugak idea lu ni!

cikin,
peh! buleh gugur kulit gua pekena berus jamban.

nuts@kacc,
mane gua tahu lu into hutan jugak
menarik lu pny petua!

sultan,
masuk scoreboard saja.
heh!

mizzwanix,
haha. ronggeng la sgt.

liyana,
gigi gua tak gatal!

farah,
lu nak seksa gua apa?