Thursday, January 29, 2009

Ini Memang True Punya Kongsi Fa Chai. Ah Tar Mekanik Motor Kat Simpang 3 Nuh Pun Tak Raya Macam Gua.

hoh! gua jadi sibuk macam gua yang raya pulak 3 4 hari ni. Dari kontrak makan rumah terbuka masyarakat cina membawa ke kontrak mengacau bubur asyura. Gua kena pulak seksyen mengacau pukul 3 petang. Peh! dia punya berpeluh macam gua main bola pukul 12 tengah hari kat Dubai. Menitik nitik! Tapi ada jugak Mak Su Ani kabor bubur asyura gua kacau sedap. Manis kena, masin dia pon kena. Tengok la Mak Su, siapa yang mengacau ni. heh!

33 comments:

antusabun said...

Masi bubur tu ada sebab kan? Bukan sebab lebih buh garam kan? Lu hati-hati bro. Cikingunya orang kampung lu kang..haha

apei budak kampung said...

bro, peluh lu menitik kat mana?

this.is.not.me said...

uihh..masin??
tk senonoh!
ahaha

makcik rokiah said...

setakat tukang kacau leh 'up' kan rase ke?

aKu..DiA...kAmU said...

Sumpah aku x makan bubur asyura lu bro!

Hidemichimomotani said...

Bubur asyura ke bubur asyeemmm!!!!

an Azita said...

lu reti ke main bola nyah..???haha

macha_sezs said...

makcik tu perli la woi!

hahaha

cherrybomb said...

aahahaha...masin dia tu masin original aku rasa.haha

BudAk hijAu said...

mcm xikhlas jew makcik 2 puj ko..hahaha..

*wes,mrblind guna nama ko kenakan aku.cit!!p bca entri aku..hahahah

cikin said...

Bro, Mak Su Ani tu macam sama modus oeprandi dengan makcik kat kedai yg gua citer itu ari je. Mak Su Ani tu ada anak pompuan eh? kofom dia tringin nk menantukan lu. hahahhaa..

FarhanaLicious said...

gua dah start musykil ni. ni mesti sebab titisan perasa tambahan semulajadi lu ni kan?

@t00neY r00neY® said...

alhamdulillah...
smoga peluh lu tuh dikire sebagai pahala diakhirat kelak...

(gua pakai telekung ni..alim kn?)

o-y-e-t-t said...

lu kacau daun jeee

.::c!kzUrA::. said...

aiyooo...mesti lain mcm je rase bubur tu...

Liana I. said...

kot lah peluh awk yg masuk dlm bubur tu.. kan?
heheheh...

joE said...

ni kalu mak su nampak gaya lu kacau bubur, maunye smpai ke tua dia bersumpah x nak mkn bubur lg....

amirahsyuhada said...

mekanik tu ada sekolai tak kacau bubur asyura?

hanis said...

ko nak rasa koi ongbak aok ke...
ayat2 aok buat koi pikir 2 kali nak makan bubur ayura.
cess~

tasikmerah said...

esok cirit la siapa yg makan bubur tu. hehehehe....


.

smurf said...

teringat cerita senario the movie .. ketika sedang tebar roti canai , peluh menitik2 ... eeeee

KARKADEWA said...

dubai dah sejuk macam moscow gua dengar....

k.e.r.i. said...

dia punya bubur asyura mesti sedap lain macam.

lebih kurang rasa masakan chef wan kena air liur dia.

paiseh said...

tak penah pulak sebelom ni lu kabor lu terer masak.. bubur syura lak tuh.. bukan calang2 weh..!

mrblind said...

weh..mana bubur asyura gua..lu memang kawan lupakan kulit la..hahaha

CaBaiKeRinG said...

salam gua... wakkaa..buat bodo panggey hag gua..

baguih lawak belog hang

mailah jengok belog aku pulak...

www.cabai-kering.blogspot.com

chiau!

Faridz Yunus said...

peh!!!demo tambah perisa..mmg la sdk..wakakaka

alif-mikail said...

Ni orang kata 'penyedap dalaman' agaggagagaga gagap..

Fadh said...

lu jangan buat pasal bro...kang tak pasal2 ada yang muntah2 makan bubur yang dikacau oleh lu...

famia said...

perghh..

one love said...

eeeeeiii...
sabor jelah!

hahahahah ;p

mat mimpi said...

kaki kacau orang

nuyuljana said...

ha ha.

aku syak peluk ko yang menyedapkan bubur asyura tuh!

:))