Wednesday, February 4, 2009

Orang Kerajaan Yang Dah Pencen Lagi Sibuk Dari Gua Sekarang Nih. Kalu Ada Yang Nak Belanja Gua Pakej Wayang Dengan pokkon, Molek Juga.

Sekarang ni gua memang tak sibuk. Betul punya tak sibuk. Orang kerajaan yang pencen pun tak sibuk macam gua tak sibuk ni. Gua memang berencana nak pekena scene menulis. Dapat 3 'entry' 1 jam sedap jugak. Banyak benar mende gua nak tulis. Nasib baik tulis kat kompiter, kalu tulis dekat buku garis banyak tuh, gua syak kena 6 buah buku jugak. Hah! macam iqra` pun ada. 1 sampai 6.

Tapi kenapa cekera keras kompiter gua perlu rosak di saat gua tengah tenang macam air di kali ni? Cilakak! Ni pon gua menulis curi² kat kompiter riba teman sebilik gua.Dia pergi makan. Memang ada ajak gua, tapi gua tolak mentah² sebab gua nak pakai kompiter riba dia. Canggih jugak, jenama HP. RAM dia, peh! Sampai 4GB brader!


*komentar dan lawatan mengejut akan gua lakukan selepas kompiter gua yang RAM 256 MB tu pulih. Ntah pulih ke tidak gua tak berapa nak pasti. Tapi macam berat ke arah tak pulih.

29 comments:

hanis said...

minta izin la weh.
tak baik curi2

makcik rokiah said...

meh opis kite..
pakai pc sampai lebam..!

alif-mikail said...

ahhahaa.. ni tahap blogger ketar2.. alalallaa


256MB? ni tahap zaman penjajah punya komputer ahhaahahahah

o-y-e-t-t said...

lu try online pkai mesin ATM..menjadi kalu lu roger wa...wa nk try jgk

HazirahMahadzir said...

ahaha..
lu buat amende dgn cakera keras lu tu,sampai punah??
gua syak lu sgt bosan,lalu membawa ke adegan mengkarate cekera keras
ahaha~

mrblind said...

angkat pc baru la wei..

sultan said...

apa ada hal... cc la. hihi...

paiseh said...

gua mari pikir huduh sket ni..
lu malas kut...? hahahahahahaa...!

.::c!kzUrA::. said...

haha..mg lu punya kompiter cpt sembuh bro..

payah2 beli baru jer.. :p

apei said...

brader lu beli lah sebijik kompiter baru. baru leh bagi entri banyak kaw2..

cikin said...

takziah gua ucapkan.
nnt bila kompinter lu dah sembuh jgn lupe update 4-5 entry wokey.

cherrybomb said...

ala...amek salah satu dkt cc mung sudoh...hehe

Hidemichimomotani said...

eh, ada lagi benda alah yg menggunakan RAM 256 kat dunia ni???

macha_sezs said...

hoo...lu sadis beb..

macam komp dekat kilang gua.
die punye lembab..perhh..semacam wehh!

ilazz said...

ko ni asik soh org banjer jek. cuba ler jdk org yg memberi pulak.

tangan yg memberi lebih baik dr yg menerima.. sekian wassalam :P

amirahsyuhada said...

RAM 256 je, ala brader, jgnlah kedekut upgrade, ram tak mahal skang nih.

@t00neY r00neY® said...

untung 256..wa nyer elok jer 16MB..tu pon build in...

FarhanaLicious said...

cuba mintak tukar dengan komputer riba tu. tanda persahabatan.

mat mimpi said...

hantaq ke pawang.pc world

StingRay said...

komputer tu tau ko x sibuk..terus rosak...haha....


bijak komputer ko...

BudAk hijAu said...

aku doaka semoga dia cepat pulih!

joE said...

dah tu...
ape kaitan popkon dan tiket wayang dengan entry lu kali ni???

KARKADEWA said...

kasi campak lombong weyh!

tasikmerah said...

carik awek yg ada laptop sorg la. ha ha.



.

one love said...

hehhehe nasib badan le tu

rose emely said...

ciannyer...
standby ajew duit pi rembat yg baru...

l.i.f.e said...

semoga cepat sembuh
*ucapan utk komputer kamu*

Fadh said...

klau takat kompiter 256 mb campak sg kelang laa bor...

antusabun said...

Lu kata lu senang lenang skang. Tapi nape tak update banyak sikit. Gua layan blog lu ni. Lu kan pandai menulis... mana? mana?