Tuesday, April 28, 2009

Gua Serius Ni. Mende Serius Macam Ni Memang Tak Buleh Buat Main². Kan Ada Berlaku Kes Pukul TaK Tentu Hala. Heh!

Sebuah karangan punya banyak koma dan noktah.
Gua sampai disudut koma.
Berhenti itu pasti.
Tapi mungkin hanya seketika.
Akal gua kelabu.

17 comments:

antusabun said...

Falsafah la pulak...mana paham wei!!

miSz.haNie said...

haihh..
ckp jek la xde idea nk update...
hahaahahah!!

HazirahMahadzir said...

taw la BM dlu A1..
tp kalau dh smpai tahap org lain tk paham,payah tu wehh!

senang cer,lu bgtau sj yg lu tkde idea!

habis.

ahah~

Darab Dua said...

antusabun,
mende yg falsafah? gua main petik saja.

haNie,
hah! gua byk mende serabut nk kena siapin nih. bukan tadak idea

hazirah,
hah! pucat lu nak paham
gua byk kerja nih!

imahgiro said...

lu boleh geng ngan rahimin. dia pun jiwang sastera cam lu gak..

jo said...

ape la yg lu rapikkan ni weh..
gua org sain..
sajak2 gua x bape into sgt..

@tune® said...

akal kelabu tape..
kalau biru or kuning?
mmg haruuuuuuuuu

macha_sezs said...

wah.lu reti balas komen eh?

hahaha..

ni baru 1st time aku nampak.

paiseh said...

ending tak cukup tuh..

mampus.

John Iverson said...

Ape ni bro? HAHA

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kelabu gua siut....

apei said...

pikiran gua pun naik kelabu baca entri lu..

Kek Keju said...

uik.. tajuk entry lu lagi panjang dari isi entry. hahahha.

Hidemichi said...

tu belum jumpa hamzah wasol lagi!

poyotito's said...

hilang akal..?

Ahmad Azrin Aziz said...

peh, sumpah gua tak faham dengan apa yang lu ingin perkatakan itu..

FarhanaLicious said...

ha ha ha.
paham paham.
tade idea nak update kan?
konon bizi la kan?
ha ha ha