Thursday, April 23, 2009

Hembusan Dingin Yang Melengkapi Nestapa

Kuiz fesbuk ni macam celaka juga. Jangan duduk bagi muka sangat. Makin layan makin menjadi. Ada sesetnegah kes tu, soalan memang lari dari topik kuiz. Apa hal kuiz memandu ada soalan mengenai sifat pembuat kuiz. Gua pukul juga orang yang buat kuiz ni. heh!

***

Yang gua ni apa kes gua lepas selesai sembahyang subuh dah pekena kuiz fesbuk! macam gampang pula jadinya.

25 comments:

mrblind said...

tajuk tak boleh blah brader..hahaha

antusabun said...

subuh-subuh lagi lu dah emo..ape cerit?

macha_sezs said...

hahaha...
bawak2 la amek Quran bro..

hahaha

miSz.haNie said...

sjk lu lyn kuiz fesbuk nih..
kemahen emo..
PMS ke?
hahaahahahahahaha

Darab Dua said...

cilakak! gua bukan emo weh! gua kurang setuju.
haha

joE said...

yang lu gatal tangan berkuiz tu buat ape?pagi2 pegi la sarapan..

Hidemichi said...

senang masuk ilmu tu pagi2 dah perah otak!hahaha.

imahgiro said...

tu la kalau gua g tau lu nanti lu marah pulak, tapi lu memang gampang pun. terima hakikat lah yer

PenagihAyamGoreng said...

ala..ko mesti nak tgk result best2 kan..leh la kembang2 idung...kan..kan...kan...

Fadh said...

Dah tau yg ko gie layan gak...apa kejadahnyer ha ha ha

Ahmad Azrin Aziz said...

jangan duk layan sangat weh!!

StingRay said...

malaikat subuh pun boleh termenung camni..

nuyuljana said...

hahaha.

taw xpe!

sume soalan merapu!

:))

KARKADEWA said...

lu dah kene santau kuiz nih....
kuiz hantu tetek lu dah jwb blom?

@tune® said...

hihi
layan fesbuk?
ceramah agama layan x?

kucing kuku hitam said...

aku pon leh terjebak n terpedaya ngan itu punya kuiz daaa..hahahaha

apei said...

lu pun kena tipu ngan facebook ke?

cikin said...

aku pun dah ketagih main kuiz kat fesbuk. org tak request pun aku memandai main kuiz tu. hahahha..

FarhanaLicious said...

abes tu sapa suruh jawap. haiyayayai

HazirahMahadzir said...

haihhss..tua2 pun layan kuiz kt fb lagikkk??
ahahah~~~

Princess Azi said...

aku pun dah addicted gak ngn kuiz fesbuk.
huhu

paiseh said...

gua nak syor lu pun reka laa kuiz gak. lu punya batu jemala kan lain pesen sket. baru meriah. heh!!

John Iverson said...

Saya dh tau dh... tu yg x layan tu... hahaha...

Liliyuli said...

len kali jgn jawab...jeling je sudah...

nana said...

itu tu saje nak bawa perkhabaran lu semayang subuh ke?