Monday, May 11, 2009

Pergelutan Antara Juara² Pada Sabtu Nan Lepas. Tapi Keduanya Tumpas.


kelihatan peserta berbaju hitam baru lepas melakukan 'body contact' kat gua.

Ni gambau detik² bersejarah. Perebutan antara pelumba malaysia merebut tempat ke 3 dan 4. Itu jam gua kat depan tengah mendahului, tapi brader baju hitam tu datang melakukan 'body contact' kat gua. Gua kental, tak jatuh. Gua dah macam hangin, acara gusti ke acara lumba lari ni? Gua bentes kaki dia! Peh! tersungkur dia jatuh. Tapi masa nak jatuh tu dia sempat pula dia pegang kaki gua. Gua punya jatuh, tak macho langsung! Makwe penjaga masa tengok pun buleh gelak. cilakak!

****

Kesudahannya gua dan budin mendapat nombor yang gua tak pasti berapa. Tapi masih mendapat besi bulat warna perak. Peh! macam pingat sukan komanwel 1998 brader!

*Gua tak pasti kenapa tulisan tu jadi macam senget

14 comments:

miSz.haNie said...

bulih jgk pingat tu..
kire..tahniah la..
hehehehehe :P

apei said...

tahniah brader..

John Iverson said...

Janji abis bro!!! tahniah tahniah!!

macha_sezs said...

eh.bukan ke lu kata totally lose aritu?

mana datang pingat?
lu rompak sape bhaiii~

one love said...

hahahhaaha kelakar!

btw, semangat kesukanan yang melampau komer nih! hahahaa

Aku... Dia... Kamu.. said...

Tahniah bro!!!

FarhanaLicious said...

sebab lu pun senget. hahah

Fadh said...

ha ha ha tahniah laa klau betul...klau tipu pun tahniah gak he he he

Hidemichi said...

tak dapat kad merah ke main mcm tu?

Kek Keju said...

tahniah bro. lu memang antara lelaki malaya yg taff dan gagah perkasa!

Khaleeqa DK. said...

Menang? Gembiranya! Tahniah :DDD
Memang tulisan senget, mcm lu jugak.

BudAk hijAu said...

cae lah lu bro!!
suspek btl!!

kucing kuku hitam said...

tahniah bro.yg penting hotel 5 bintang ko memang terbaik

jo said...

xdapat hadiah duit ke?
bila nak blanja gua??