Monday, May 11, 2009

Sumpah! Champion Penat Brader! Gua punya Lengkungan Pelvis Ni Macam Dah Lus Sikit²

Kenya, Ghana, Nigeria, Trinidad & Tobago, Drogba, Nairobi abis gua potong. Memang gua 'lead' perlumbaan semalam! Itu jam gua tengok kamera dah tertumpu kat gua. Cilakak! malu pula rasanya. Tapi itu hanya 10 meter pertama, lepas tu gua kena bungkus. Cilakak! Deme tuh pesen kecik² dah makan harimau kumbang. Gua orang asia. Makan nasi saja. Mana nak kuat. Minum pun Wahi, bukan Milo.


Gua tak into nak cerit pasal perlumbaan, baik gua jenguk fesbuk makwe swiss, Estella namanya. heh!

12 comments:

macha_sezs said...

first?
yayy!

wahaha..
aku tau ko cuba buang jauh2 rasa loser itu..

aku faham..

John Iverson said...

HAHAHAHAHAHAHA... Saya memahami bro...

miSz.haNie said...

haihh..dh lyn fesbuk awek cun pn..
penat lg ke?
hahahahahaha!

jo said...

ceh...
penat gua menaruh harapan...
lu la...x makan biskuat biskot tiger ms nak lari ari tu..

Fadh said...

ha ha ha gua mmg dah agak dah he he he

mrblind said...

hahaha..baru lu tahu langit tinggi rendah..hahaha

paiseh said...

babi! bila masa Drogba buat negara sdiri weyh!

FarhanaLicious said...

ha ha ha. biasa lah. dorang kan lagi gagah. tgk sukan komenwel aje lah. kaki dorang lagi panjang

hanis said...

kata2 dari org yg kuciwak...
lalalaal~

apei said...

gua dah kata, penat lu ajer..

HazirahMahadzir said...

gua syak lu nk suruh si estella tu urut lengkungan pelvis lu..ahaha

Kek Keju said...

tahniah bro. lepas ni tukar menu la. mkn nasik lauk harimau kumbang. hahahha.

eh lu konfem ke Estella tu makwe swiss? ntah² member lu si budin tu yg menyamar. hahahhaa...