Saturday, June 20, 2009

Jangan DiTanya Gua Sedap Atau Tidak. Tanya Kalu, Gua Terjah Rumah Lu Orang. Kasi Ceramah Sampai Jam 4.30 Pagi. Amcam?


Amcam? Lu nak join gua ke? Jangan weh! Join kalu, sah² belog lu orang bersawang macam belog gua contohnya. Ni pun gua curi² kemaskini sementara tunggu azan isyak. Kantoi dengan Ketua tabligh cawangan pantai timur kalu, memang sah gua kena jadi imam qiamullai malam nanti. heh!

16 comments:

makcik rokiah said...

bai,lu ada bakat ganti ustaz rock yg ber'wassini' tu.. haha..

HazirahMahadzir said...

itu ustaz rock sudah kebas 'wasinni'..lu mna mau carik itu 'wassana' pulakk wehh?

hikhikhik.



ps:jgn ingt gua nk terpedaya dgn gambarajah tu.haha~

paiseh said...

makan berdulang best tak brader??

jaisyul usrah said...

Mmg in ngn jiwa lu

reverie said...

Tunggu jambang tumbuh panjang je la.

FarhanaLicious said...

chenok? ape pasal pelik sangat bunyi nya

FarhanaLicious said...

chenok? ape pasal pelik sangat bunyi nya

haNie said...

hazirah..
betullah tu...
gmbr tu hiasan jek..
jgn tertipu..
hahahaha

@tune® said...

hamboi...

lu bukan ketua samseng ke?
da insap ek?
alhamdulillah

pakcik said...

gayst tu hape? gua usha google, penuh dgn word Gay je...ahhaha...

Hidemichi said...

tuala buruk lu sidai kat mana?

jo said...

bapak gua mintak gua cari pakwe orang mesjid..lu ada apa-apa cadangan dak??

Liliyuli said...

nak terjah tu jgn lupa lampu suluh..hahah

mat mimpi said...

tabligh! lari! tutup pintu(dulu2) haha

Qasiyh said...

wah,join tabligh ke???
share lah experience...

fndrocka said...

bolelah tulis entri unsur2 tabligh sikit