Thursday, October 29, 2009

Kemaskini Dari Seberang

Gua bangun kemain awal lagi jam 5 pagi sehidung hidung nak kemaskini belog. Tapi apa kes lepas tulis tajuk otak gua jadi hilang selera menulis. cilakak!

Baik gua pergi berkebun belakang rumah. Seperti siram pokok sawi, petik buah berry, cabut daun rosak kat pokok lobak merah dan mengutip broad bean <-- mende weh dalam bahasa malaysia? kacang pis kah? Cilakak! gua tak kenal!

Suhu pagi di sini 11 darjah celcius. Tapi apa cerita gua rilek rilek saja berkebun pakai kain pelikat sambil tak berbaju nih? heh!

10 comments:

langkasuke said...

sepuluh hari lu macam tu boleh pecah pundi kencing lu kuar masuk tandas..

jo said...

eh...lu bukan kulit biawak ke? jgn lupa bawak balik ole-ole untuk gua arrr...gua sanggup turun melaka nak amik ole-ole tu...

Liliyuli said...

lemak tepu semakin menebal la tu..hahaa

Hidemichi said...

senang nak bagi baja asli...

my5xurra said...

penangan farmville? eh. org tua pun main farmville? hahah

apei said...

kalau terer lu main salji pakai kain pelekat tengok..

macha_sezs said...

heh. gua ingat lu dah lupa cara2 nak login blogspot.

Nuts@Kacc said...

berkebun pakai kain pelikat sambil tak berbaju??.....sekssssiiiii....

hahahaah...

fndrocka said...

malas gila kau update belog

paiseh said...

semangat belia malasia lu bawak sampai ostrolia.. tahniah~